Ми суперхероји

Ми суперхероји

Бити хришћанин и бити суперхерој сигурно мора бити исто.
Сваки суперхерој мора поседовати хришћанске особине и врлине. Ми  хришћани на крштењу добијамо дарове Духа Светога, највећу супермоћ коју људски ум познаје. Уз Божију помоћ многи светитељи су преживљавали невероватне ствари. Многи су чинили чуда, за која нисмо очекивали да су могућа. 
Данас су и мошти неких светитеља нетрулежне и луче „свето миро“, од којих се многи чудотворно лече. Околина починка тих светитеља је неретко фестивал чудотворних побољшања здравља људи. И хришћанин и суперхерој су увек будни пред злом, увек се супротстављају злу, ма колико оно велико и невидљиво било. Штите се невини, боримо се за правду и помажемо свима. Као у фикцији и  уметности популарних суперхеројских дружина Лиге праведника или Авенџерса и ми смо суперхеројска дружина Светог Духа, црква Христова.


Ово смо ми:





Аутор:

Марко Цекић